Γίνεται μέλος!

Παρασκευή 12 Αυγούστου 2011

Συνέντευξη από την LilMary11 .!






1)Πόσον ετών είσαι; Είμαι 11 ετών.


2)Πόσο καιρό είσαι στο stardoll ; Είμαι 5 μήνες στο stardoll.


3)Πόσο σου αρέσει to stardooll ; Το stardoll μου αρέσει πολύ!Μου αρέσει γιατί γνωρίζω πάρα πολλά μέλη από ολόκληρο τον κόσμο,μοιράζομαι τα νέα μου με αυτούς ,αλλά κι αυτοί με εμένα!Επίσης νιώθω σαν μια σχεδιάστρια μόδας ,γιατί μπορώ να σχεδιάζω ρούχα στο fashion design και να διακοσμώ τη σουίτα μου.


4)Πόσες κολλητές έχεις στο stardoll ; Έχω πολλές κολλητές στο stardoll!Και από την Ελλάδα αλλά και από άλλες χώρες.


5)Τι θα ήθελες να πεις στα μέλη του ;Θα ήθελα να πω στα μέλη του stardoll να μην νιώθουν άσχημα όταν κάποιο άλλο μέλος τους λέει ότι η doll τους δεν είναι ωραία.Πρέπει να γνωρίζουμε ότι δεν έχουμε όλοι τα ίδια γούστα και να εκτιμούμε τις γνώμες των άλλων.Επίσης, πρέπει να ακολουθείτε τα όνειρα σας ώστε μια μέρα να πραγματοποιηθούν!






Εδώ μια φωτογραφία της :






Πολλά φιλιά και να θυμάστε πάντα Stardoll σε ελληνικούς ρυθμούς και modeling στο ελληνικό


stardoll .!! PinkNatalaki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου